Chì ghjè a diffarenza trà 4G è 5G?Quandu serà lanciata a reta 6G?

Chì ghjè a diffarenza trà 4G è 5G?Quandu serà lanciata a reta 6G?

Ciao, venite à cunsultà i nostri prudutti !

12

Dapoi u 2020, a rete di cumunicazione wireless di quinta generazione (5G) hè stata implementata à grande scala in u mondu sanu, è più capacità chjave sò in u prucessu di standardizazione, cum'è una cunnessione à grande scala, una alta affidabilità è una bassa latenza garantita.

I trè scenarii di applicazioni principali di 5G includenu a banda larga mobile rinfurzata (eMBB), a cumunicazione basata nantu à a macchina à grande scala (mMTC) è a cumunicazione altamente affidabile à bassa latenza (uRLLC).L'indicatori di rendiment chjave (KPI) di 5G includenu una velocità massima di 20 Gbps, una rata di sperienza d'utilizatore di 0,1 Gbps, un ritardu end-to-end di 1 ms, un supportu di velocità mobile di 500 km / h, una densità di cunnessione di 1. millioni di dispusitivi per chilometru quadru, una densità di trafficu di 10 Mbps/m2, una efficienza di frequenza di 3 volte quella di u sistema di cumunicazione wireless di quarta generazione (4G), è una efficienza energetica di 100 volte quella di 4G.L'industria hà presentatu una varietà di tecnulugii chjave per ottene indicatori di rendiment 5G, cum'è l'onda millimetrica (mmWave), a grande scala multi-input multiple-output (MIMO), a rete ultra-densa (UDN), etc.

In ogni casu, 5G ùn scuntrà micca a futura dumanda di rete dopu à 2030. I ricercatori cuminciaru à fucalizza nantu à u sviluppu di a rete di cumunicazione wireless di sesta generazione (6G).

A ricerca di 6G hè stata iniziata è hè prevista per esse cummercializata in 2030

Ancu s'ellu duverà tempu per 5G per diventà u mainstream, a ricerca nantu à 6G hè stata lanciata è hè prevista per esse cummercializata in 2030. Questa nova generazione di tecnulugia wireless hè prevista per permette di interagisce cù l'ambiente circondu in una nova manera è creà novi mudelli di applicazione in tutti i campi di a vita.

A nova visione di 6G hè di ottene una connettività quasi istantanea è omnipresente è cambià cumplettamente a manera di l'omu interagisce cù u mondu fisicu è u mondu digitale.Questu significa chì 6G hà da piglià novi modi per utilizà e tecnulugia di dati, di l'informatica è di a cumunicazione per integrà più in a sucità.Sta tecnulugia ùn pò micca solu sustene a cumunicazione olografica, l'internet tattile, l'operazione di rete intelligente, l'integrazione di a rete è l'informatica, ma ancu creanu opportunità più eccitanti.6G hà da espansione è rinfurzà e so funzioni nantu à a basa di 5G, chì marca chì l'industrii chjave entreranu in una nova era di wireless è accelerà l'implementazione di a trasfurmazioni digitale è l'innuvazione cummerciale.


Tempu di Postu: 10-Jan-2023