Dettagli di u connettore SMA coaxial RF

Dettagli di u connettore SMA coaxial RF

Ciao, venite à cunsultà i nostri prudutti !

U connettore SMA hè un connettore RF subminiatura è microonde semi-precisione largamente utilizatu, soprattuttu adattatu per a cunnessione RF in sistemi elettronici cù frequenze finu à 18 GHz o ancu più altu.I connettori SMA anu parechje forme, maschili, femminili, dritti, anguli dritti, raccordi di diafragma, etc., chì ponu risponde à a maiò parte di i bisogni.A so dimensione ultra chjuca permette ancu di esse usatu, ancu in i dispositi elettronichi relativamente chjuchi.

1 、 Introduzione à u connector SMA
SMA hè generalmente utilizatu per furnisce una cunnessione RF trà i circuiti.Parechji cumpunenti di microonde includenu filtri, attenuatori, mixers è oscillatori.U connettore hà una interfaccia di cunnessione esterna filettata, chì hà una forma esagonale è pò esse strettu cù una chjave.Puderanu esse strette à a stretta curretta cù una chjave di torque speciale, perchè una bona cunnessione pò esse ottenuta senza più strette.

U primu connettore SMA hè pensatu per u cable coaxial semi-rigidu 141.U connector SMA uriginale pò esse chjamatu u cunnessu più chjucu, perchè u centru di u cable coaxial forma u pin centru di a cunnessione, è ùn ci hè micca bisognu di transizione trà u cunduttore centru coaxial è u pin centru di u connector speciale.

U so vantaghju hè chì u dielectric cable hè direttamente cunnessu à l'interfaccia senza gap d'aria, è u so svantaghju hè chì solu un numaru limitatu di ciculi di cunnessione / disconnection pò esse realizatu.Tuttavia, per l'applicazioni chì utilizanu cavi coaxiali semi-rigidi, questu hè improbabile di esse un prublema, postu chì a stallazione hè generalmente fissata dopu l'assemblea iniziale.

2、 Prestazione di u connettore SMA
U connettore SMA hè designatu per avè una impedenza constante di 50 ohms nantu à u connettore.I connettori SMA sò stati urigginariamenti cuncepiti è designati per u travagliu finu à 18 GHz, anche se alcune versioni anu una frequenza massima di 12.4 GHz è alcune versioni sò stati designati cum'è 24 o 26.5 GHz.Limiti di frequenza superiore più altu pò esse bisognu di operazione cù una perdita di ritornu più alta.

In generale, i connettori SMA anu una riflettanza più altu ch'è l'altri connettori finu à 24 GHz.Questu hè duvuta à a difficultà di riparà accuratamente u supportu dielettricu, ma malgradu sta difficultà, certi pruduttori anu sappiutu per superà bè stu prublema è sò capaci di designà i so connettori per l'operazione 26.5GHz.

Per i cables flexibles, u limitu di freccia hè generalmente determinatu da u cable piuttostu cà u connettore.Questu hè chì i connettori SMA accettanu cables assai chjuchi, è e so pèrdite sò naturalmente assai più grande di quelli di i connettori, in particulare in a freccia chì ponu utilizà.

3、 Potenza nominale di u connettore SMA
In certi casi, a valutazione di u connector SMA pò esse impurtante.U paràmetru chjave per determinà a capacità di manipolazione di a putenza media di u cunnessu di l'arbulu di accoppiamentu hè chì pò trasmette una corrente alta è mantene a crescita di u calore à una temperatura moderata.

L'effettu di riscaldamentu hè principalmente causatu da a resistenza di cuntattu, chì hè una funzione di a superficia di u cuntattu è a manera chì i pads di cuntattu sò inseme.Una zona chjave hè u cuntattu di u centru, chì deve esse formatu bè è bè cunghjuntatu.Hè ancu esse nutatu chì a putenza nominale media diminuisce cù a frequenza perchè a perdita di resistenza aumenta cù a frequenza.

I dati di trasfurmazioni di l'energia di i connettori SMA varianu assai trà i pruduttori, ma certi figuri mostranu chì alcuni ponu processà 500 watts à 1GHz è scendenu à pocu menu di 200 watts à 10GHz.Tuttavia, questu hè ancu i dati misurati, chì ponu esse veramente più altu.

Per u connettore microstrip SMA hà quattru tippi: tippu staccabile, tipu TTW di metallu, tipu TTW mediu, tippu di cunnessione diretta.Per piacè cliccate nant'à:https://www.dbdesignmw.com/microstrip-connector-selection-table/per selezziunà l'acquistu.


Tempu di post: Dec-30-2022